Kinesiskkurs

Kinesiskkurs i Stavanger høst 2019, gratis prøvetime, gratis lydopptak

Gruppekurs i kinesisk for voksne og elevene på ungdomsskoler og vgs.

På kurset er du mulig for deg å lære om pinyin (kinesisk lydskrift), kinesiske tegn, dialoger, osv. I tillegg kan du lære om tegnskriving, kinesisk grammatikk og kinesisk kultur.

Vi tilbyr nybegynnerkurs, kurs nivå 1, kurs nivå 2 og kurs nivå 3.

Vennligst ta kontakt med oss for å få mer kursinformasjon og skjemaene for å melde deg på kursene.

E-post: Rogalandkinesiskskole@gmail.com

privatkurs i kinesisk

På kurset kan vi avtale læreboka, tid og sted. Dine behov skal også bli imøtekommes.

På kurset er du mulig for deg å lære om pinyin (kinesisk lydskrift), kinesiske tegn, dialoger, osv. I tillegg kan du lære om tegnskriving, kinesisk grammatikk og kinesisk kultur.

Vennligst fyll ut påmeldingsskjemaet hvis du vil melde deg på privatkurset

Kinesiskkurs for barn, søndager

Vi tilbyr kinesiskkurs for skolebarn.  På Kurset for skolebarn lærer barn om snakking, lesning og skriving. Vi legger vekt vanlige kinesiske uttrykk og kinesisktegn. Barna lærer kinesiske tegn ved å spille tegnekort og brettspill.  Bøkene er 《汉语 Kinesisk》.

Vi tilbyr også kinesiskkurs for barn som er over 3 år. På kurset vil barna lære om kinesiske ved å se på tegnefilmer og synge barnesanger. Ved tegnefilmene og barnesangene lærer barna om vanlige uttrykk. Kurset legger vekt på kinesiske muntlig språk.

Vennligst ta kontakt med oss for å få mer kursinformasjon og skjemaene for å melde deg på kursene.

Denne hjemmesiden ble komponert av Rogaland kinesiskskole
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang