Tilbakemeldinger

Tilbakemeldinger fra kursdeltakerne våre på kinesiskkurs

Kursdeltakerne er kjempefornøyd med kursene våre. Sitatene her er noen utdrag fra noen av kursdeltakere på våre kurs.

«Kan på det varmeste anbefale dette kurset!!! En unik mulighet til å lære det kinesiske språk og bli bedre kjent med den kinesiske kulturen. Læreren imponerer med sitt fantastiske engasjement, og sikrer at alle er med og lærer iht pensum. Hun er godt forberedt til timene, og hun skaper læreglede ved sin profesjonelle måte hun tar oss gjennom pensum på. Pensum er lagt opp på en veldig bra måte. Er du nysgjerrig så anbefaler jeg deg å melde deg på en gratis prøvetime ved å ta kontakt med Lingyan Tan.»

-- Lise Helen Stråbø

«Lett å lære, gjennomtenkte oppgaver og en utrolig dyktig lærer. Utmerket!!»

-- Victoria Kaze

«Jeg synes at dette kinesiskkurset har vært fantastisk læringsrikt. Læreren Tan er svært dyktig, og vi fikk grundig gjennomgang av pinyin, toner og det å snakke kinesisk. Jeg var fornøyd med lengden på klassetimene, samt kursets varighet. Alt i alt, svært fornøyd med dette motiverende kurset, og vil gjerne fortsette å lære kinesisk! Takk! »

-- Solveig Bergby Olsen

«Engasjert og motiverende lærer! Godt pensum med bok og oppgaver og masse informasjon utenom om kinesisk språk og kultur utover det som står i boken. Vil du lære kinesisk i Stavanger regionen er dette stedet!»

-- Ivar Gjerde

«Anbefaler dette kurset. Kjekk måte å lære mandarin på og lærer Lingyan Tan er veldig dyktig og inspirerende. Pensum er lagt opp på en veldig bra og lettfattelig måte.»

-- Karl Fredrik Granlund

«Ungene trives godt med undervisningen og har det kjekt i timene. Mer kan man ikke ønske som foreldre når man ber barna lære seg et komplisert språk i sin fritid! Lærer Lingyan Tan er tålmodig, dedikert og flink til å motivere barna.»

-- Aneta Mannsåker

Kursdeltakerne synes at det har vært en fntastisk reise å få lære kinesisk hos oss. De synes at Lærer Tan er en fantastisk lærer. Hun er kunnskapsrik og en evne til å formidle med sitt blide humør en flott måte.

Denne hjemmesiden ble komponert av Rogaland kinesiskskole
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang